Napitki in smoothieji Presne jedi Recepti Veganske jedi

Zeleni smoothie Light

zeleni smoothie light (1)
Avtor: manjauz

Zeleni smoothieji zadnja leta paradirajo kot ena izmed najpopularnejših oblik “zdravega” zajtrka. Zeleni smoothie, ki vključuje sadje, zeleno zelenjavo in dodatke, kot so oreški, semena ali veganske beljakovine, nas napolni z vsem dragocenim že takoj zjutraj.

Zeleni smoothie Light

Sama delam zelene smoothieje na 100 in 1 način. Ta je eden bolj blagih in lahkih, saj ne vsebuje sadja ali sladkorja, hkrati pa je bogat s klorofilom, magnezijem, kalcijem, prebavnimi encimi in omega 3 maščobnimi aminokislinami.

Vsebuje tudi supersadež baobab, ki sem ga odkrila nedavno. Odličnega okusa je – kot nekakšna blaga limonada, zato ga v kuhinji kar veliko uporabljam. Je odličen vir vitamina C in kalcija. Več o baobabu najdete tukaj »

Pri zelenih smoothiejih vedno uporabim beljakovine z okusom tropskega sadja, gozdne sadeže ali jagode, saj ti okusi najbolj omilijo okus po algah in travah.

Če se torej “zelenega” okusa težko navajate, alge, trave in špinačo kombinirajte z ananasom, mangom, jagodami itd, saj se boste tako okusa lažje navadili, pa še za dragocene prebavne encime in antioksidante boste poskrbeli s tem 🙂

 

Če se razstrupljate, želite preprečiti vnetja, spraviti iz sebe odvečno vodo ali pa izboljšati presnovo, je to idealen “pred-zajtrk”. Magari si ga privoščite pred kavo/čajem in klasičnim zajtrkom, ki ga običajno jeste.

Zeleni smoothie Light
Št. porcij: 1
Lahek zeleni smoothie, ki je bogat s klorofilom, magnezijem, prebavnimi encimi, vitaminom C in Omega 3 maščobnimi kislinami. Brez sladkorja!
Oceni recept
Natisni
Skupen čas:
2 min
Skupen čas:
2 min
Sestavine:
  1. spirulina (1 žlica)
  2. pšenična trava s prebavnimi encimi (1 žlica)
  3. baobab (1 žlica) → super vir vitamina C in vlaknin
  4. chia semena (1 žlica) → odličen vir vlaknin in Omega 3 maščobnih kislin
  5. konopljina semena (1 žlica)
  6. veganski proteini z okusom tropskega sadja (1 žlička)
  7. voda (3 - 4 dcl)
Priprava:
  1. Vse sestavine zmešajte v bidonu in dobro pretresemo.
  2. Napitek naj počiva vsaj 15 minut, da se chia semena dobro namočijo. Med čakanjem večkrat pretresite.
Nasveti & triki:
  1. Uporabite lahko tudi blender, če želite.
  2. ✍ Če ne želite uporabiti veganskih proteinov, ki dajo okus, lahko vse sestavine zmešate z zmrznjenimi jagodami ali pomarančo. Bo pa tako napitek bolj kaloričen oz. bo vseboval malce več sladkorja.
Manja Ujčič Zrimšek http://manjauz.si/

Komentiraj