Marketing

Zavod VOZIM in Bruketa&Žinić OM ustvarila akcijo, ki se te dotakne

zavod_vozim_1
Avtor: manjauz

Družbeno odgovorne in okoljevarstvene komunikacijske projekte in akcije je vedno težko ocenjevati objektivno, saj se človeka toliko bolj dotaknejo. A bistvo oglaševanja je, da nas nagovorijo na čustveni ravni, da nam dajo misliti, da nas pretresejo.

»Še vedno vozim. Vendar ne hodim.«

Sporočilo akcije, ki jo je za Zavod VOZIM (VOZIM, Zavod za inovativno izobraževanje o varni vožnji) pripravila hrvaška oglaševalska agencija Bruketa&Žinić OM, je cinično, spovedno, jasno in močno že samo po sebi.

zavod_vozim_2Nad kampanjo sem popolnoma navdušena. Kljub temu, da pri gledanju video oglasa že od samega začetka slutiš, kaj se bo zgodilo, kaj bo ključno sporočilo oglaševalskega elementa, te vseeno zadane. Bam! In sporočilo se te dotakne.

Komunikacijski projekt vključuje spletno stran, video in zunanje oglase (ki potrošnike spodbujajo, naj s kratkim tekstovim sporočilom (SMS) prispevajo denar za pomoč pri izvedbi izobraževalnih dogodkov zavoda Vozim), odličen element akcije pa je tudi direktna pošta:

Ampak podobno, kot sem pisala za blog društva ŠS PRSS, ni važno le to, da akcija gane človeka, v tem primeru voznika. Važno je – v tem konkretnem primeru, da spremeni navade tistih, ki vozijo pod vplivom alkohola … In glede na to, da Bruketa&Žinić OM običajno natančno meri vpliv in učinkovitost svojih akcij, bi bilo zanimiv preveriti, ali je akcija dejansko kaj spremenila. Lepo bi vsekakor bilo!

Komentiraj