Marketing

TVC: prikriti heroj

Screen Shot 2014-04-19 at 09.01.35
Avtor: manjauz

Predolgo, jokavo in pretirano. Ampak vseeno nosi v sebi tisto, zaradi česar imajo ljudje radi oglase, zakaj jih delijo in, zakaj se v trenutku ogleda zamislijo nad svojim življenjem.

Raziskovanje, čemu služi oglas, je oteženo – že zaradi jezika. A s pomočjo Google Chrome prevajanja, je možno ujeti bistvo. 🙂

Tajska zavarovalnica TVC je zasnovala akcijo, v kateri skuša poudariti lepoto življenja, dobrote in altruizma. “Verjame v dobronamernost Tajcev,” zato jim je zasnovala platformo, na kateri lahko delijo svoje pozitivne misli in motivacije. Oglas, ki ga vidite zgoraj, je le iniciacija širše družbenoodgovorne/image akcije.

Več na spletni strani: http://www.thaigoodstories.com/

INFO:

  • Oglaševalec: Zavarovalnica TVC
  • Slogan: Verjemi v dobro.
  • Agencija: neznana

Komentiraj