Firbcanje Telovadba

Telovadba doma – aplikacije in kanali, ki so kul

telovadba doma
Avtor: manjauz

Če sem čisto odkrita, sem klasičen zapečkar, rada sem doma, rada imam mir. Zato pogosto telovadim doma ali pa se odpravim v naravo. Seveda obiskujem tudi skupinsko vodeno vadbo, če le najdem termin, ki mi ustreza, a na ta način nikoli ne bi mogla telovaditi vsak dan.

Danes bi z vami rada delila aplikacije in youtube kanale za telovadbo doma, ki so mi najljubše. Hrkati me zelo zanima, kako telovadite vi, če nočete zapustiti svoje dnevne sobe ali okolice doma. Katere aplikacije uporabljate? Katere YouTube kanale spremljate? Ste prijavljeni na kakšen izziv ali ste naročeni na kakšen paket domače vadbe? Napišite mi spodaj v komentar, zelo vesela bom vseh idej in informacij. 🙂

Telovadba doma – aplikacije in kanali, ki jih uporabljam

Dnevno si običajno privoščim dve telovadbi. Zjutraj je čas za jogo, popoldne je čas za bolj intenzivne vadbe – z lastno težo ali utežmi, če pa je sonce preveč vabljivo, se običajno odpravim še na kakšen sprehod.

Jutranja klasična joga

Moja najljubša mobilna aplikacija za jogo je Yoga Studio.

Z razliko od podobnih aplikacij to odlikujejo različni posnetki, ki so prilagojeni glede na:

  • nivo pripravljenosti (osnovni, vmesni in napredni)
  • fokus vaj (moč, raztegovanje, ravnotežje ali kombinacija)
  • dolžino vadbe (15, 3o ali 60 min)

Celotna vadba je posneta, tako lahko vaje izvajamo z gospodično na posnetku, poleg pa slišimo navodila za izvajanje vaj, da nam ni treba ves čas gledati na zaslon. Vadbo spremlja nežna glasba, ki jo lahko tudi ukinemo.

IMG_1025 

Jutranja ali popoldanska vinjasa joga

Če želim malce aktivnejšo različico joge, izberem Vinjasa Flow in običajno se zatečem na YouTube kanal vlogerice Sadie Nardini. Malce posebna bejba, ampak mi njena energija in način vadbe pašeta. Tole je primer njene vadbe:

Popoldanska intenzivka

Popoldne, ko je čas za HIIT vadbo, imam trenutno najraje YouTube kanal Christine Salus.

Punca je totalna ljubiteljica visokointenzivnostne vadbe in nikoli ji ne zmanjka idej. Njene vadbe so vedno drugačne, vedno pa je bolj osredotočena na kardio trening, ne daje toliko poudarka na moč, zato se na roke in trebušne mišice običajno bolj posvečam kar na vodeni vadbi, kamor hodim.

Njen klasičen način je 50 sekund aktivnosti, 10 sekund počitka.

Sicer ima tudi 20-minutne vadbe, ampak najboljše so tiste, ki trajajo vsaj 45 minut.

To je primer njene vadbe:

Ko se mi nič ne da …

🙂 Seveda pridejo tudi dnevi, ko se mi nič ne da, se ne počutim ok, ali pa moje telo rabi malce počitka po 6 zaporednih intenzivnejših dnevih. Ampak, če sem se česa naučila, sem se tega, da je telovadba najboljša regeneracija. Tako za glavo kot telo. Vseeno pa se takrat splača spustiti malce pod svoj nivo pripravljenosti in le dobro prekrvaviti ude.

Na takšen dan običajno telovadim z videi trenerke Jillian Michels, ki se običajno osredotoča na hujšanje. Malce nižji srčni utrip in lahkotne uteži so odličen mix, da telo vstopi v idealno fazo za topljenje maščob. To je tudi faza, ko je telovadba prijetna, požene kri po žilah, telo pa se ne matra.

To je primer njene vadbe:

Ko bi vsega po malo …

Čeprav skušam vodeno vadbo obiskovati čim pogosteje, mi običajno več kot 3x na teden ne uspe. To pomeni, da poleg joge in zunanjih aktivnosti vsaj še 3x na teden telovadim doma – predvsem za moč in kondicijo. Ni čudno, da se včasih vsega naveličam, da imam občutek, da delam ves čas iste stvari, kar je izredno demotivacijsko, pa še telesu nič ne služi, če ga z ničemer več ne presenetim.

V takem primeru se običajno zatečem k mobilni aplikaciji ali YouTube kanalu PopSugar, ki ponuja različne kratke vaje – od 7 do 30 minut.

IMG_1021

Vadbe običajno vodijo redne trenerke, včasih gostijo tudi različne trenerje in vaditelje. Velik poudarek je na inovativnih vadbah, ki šele pridobivajo na prepoznavnosti, tako da je vedno kaj novega, včasih tudi nesmiselnega, ampak nikoli nezanimivega.

Moja najljubša gostja je Astrid Swan McGuire. To je primer njene vadbe:

Se spomnite vadbe, ki jo imate vi najraje?

Kako torej vadite vi? Napišite mi v komentar, dajte mi idejo, pokažite mi, kaj vam je všeč. Ful bom vesela, če najdem kaj novega 🙂

2komentarja

Komentiraj