Napitki in smoothieji Recepti

Smoothie Zelena kapica

zlato sonce s spirulino 2
Avtor: manjauz

Medtem ko zeleni smoothieji ostajajo zaščitni znak zdrave prehrane, njihov okus prenese le peščica. Okus alg in mladih trav večini pač ne odgovarja. Vseeno pa se da “zeleni okus” dokaj dobro prikriti s sadjem ali dodatki, kot so:

  • banana
  • datlji
  • mango
  • zmrznjene jagode
  • zrele breskve
  • ananas
  • veganski proteini močnega okusa, kot je recimo Vega Tropical Tango.

Še nekaj nasvetov, kako se navaditi na “zeleni okus”:

  • Če ste občutljivi na okus zelenja, raje začnite s svežim zelenjem blažjega okusa – recimo z mlado špinačo. Ko se boste navadili te, eksperimentirajte še z drugimi zelenimi listi – recimo mladim zeljem, regratom, peteršiljem ali motovilcem.
  • Opazili boste, da ima vsako zelenje svoj okus, hkrati pa se bodo vaše brbončice navajale na različne aspekte “zelenega okusa”.
  • Ko sveže zelene zelenjave ne boste več niti čutili, poskusite še z mladimi travami (pšenična, ječmenova …) ali algami (spirulina, klorela, wakame …) ali ostalimi mikro zelenci (moringa npr.).
  • Z eksperimentiranjem boste odkrili svoj okus. 
  • Nekateri lažje tolerirajo alge kot trave, saj imajo slednje malce arome po svežem senu, če se smem tako izrazit, drugi pa ne morejo alg niti povohati. Spirulina ima meni osebno manj opazen okus kot klorela, poleg tega le-to slabo prebavljam, kar je pogosto pri več kot 50% ljudi. Trav sem se navadila, a sem zanje rabila nekaj časa.
  • Pa še to! Če vam zelena superživila preprosto niso všeč, jih pač ne jejte 🙂 Samo zato, ker je nekaj trendy, še ne pomeni, da brez tega ne moremo živeti.

Rešitev za vse, ki hočejo, pa ne marajo “zelenega”: Smoothie Zelena kapica

No, imam pa še en nasvet za zeleni smoothie. Zelena superživila lahko dodate le četrtinki smoothieja, zeleni del pojeste najprej, nato pa uživate v slastnem okusu napitka. Simple, ane? 😉 

zlato sonce s spirulino 1

Tale smoothie je kar zajetna porcija sadja, a nikar ne travmirajte zaradi tega. Dal vam bo odličen boost energije, zato je kot nalašč pred poletno telovadbo ali izletom. Če hidratov ne kombiniramo z maščobo, jih bomo hitro prebavili pa tudi hitro porabili, če bomo fizično aktivni.

Več o hidratih, ki ne redijo, lahko preberete tukaj »

Smoothie Zelena kapica
Št. porcij: 1
Slasten smoothie v dveh plasteh, ki je kot ustvarjen za vse, ki zelenih smoothiejev sicer ne marajo.
Oceni recept
Natisni
Priprava:
1 min
Skupen čas:
2 min
Priprava:
1 min
Skupen čas:
2 min
Sestavine:
  1. Mango (1)
  2. Banana (2)
  3. Veganski proteini Warrior Blend Vanilla
  4. Spirulina (1 žlička do 2)
  5. Voda
Priprava:
  1. Najprej v mešalnik natrgajte sadje, dodajte mešanico veganskih beljakovin in dolijte vode (maksimalno do polovice mešalnika).
  2. Miksajte 1 do 2 minuti, da dobite gost napitek.
  3. Odlijte večino napitka v kozarec.
  4. Preostanku smoothieja primešajte spirulino.
  5. Zeleni del smoothieja prilijte na vrh kozarca.
  6. Pojejte, kot vam je všeč - ločeno ali pa zmešajte.
Nasveti & triki:
  1. Warrior Blend Vanilla --> https://www.sunwarrior.com/store/warrior-blend-vanilla-500g.html
Manja Ujčič Zrimšek http://manjauz.si/

Komentiraj