Namazi in pomake Presne jedi Priloge in predjedi Recepti Veganske jedi

Presna borovničeva chia marmelada

chia marmelada
Avtor: manjauz

Chia marmelada je odlična alternativa klasični marmeladi, le da je presna, veganska, brez sladkorja in bogata z Omega 3, antioksidanti, vlakninami, kalcijem, železom, cinkom in selenom. 

Presna borovničeva chia marmelada je odličen način, da izrabimo dragocenosti teh čudnih drobnih semenc. Ko sem pisala o superhrani, sem o njih zapisala:

Kot vidimo, so chia semena prav nabita z dragocenimi hranili, zato jih ni treba pojesti veliko. Priporočena dnevna količina je tako 15 g oz. 1 velika žlica. Ker so izredno polna vlaknin, nas nasitijo za dolgo časa. Brez težav jih lahko kombiniramo z mastnejšimi hranili, saj vlaknine nase vežejo holesterol in uravnavajo krvno sliko. Ker ne vsebujejo sladkorja, jih lahko uživajo tudi diabetiki, priporočljivi pa so tudi za tiste, ki pazijo na vitko postavo ali zdravje, saj ne zbujajo delovanja inzulina in kopičenja maščob (ker ne vsebujejo sladkorja). (Več »)

No, danes nekaj manj teoretičnega in toliko bolj okusnega 😉

Presna borovničeva chia marmelada 

Ta marmelada ne zahteva dolgotrajnega mešanja in tone sladkorja. Da zmešamo vse sestavine, traja 2 minutki, nato pa jo pustimo čakati čez noč. In voilà 🙂 Presna borovničeva chia marmelada je tu!

Ko sem jo prvič naredila, sem jo skupaj z domačimi piškotki odnesla v službo. Domov se je z mano vrnil prazen kozarec 😀

Presna borovničeva chia marmelada
Št. porcij: 8
Okusna presna in veganska marmelada, ki vsebuje ogromno dobrega za naše telo in zdravje. Aja, pa noro okusna je!! 🙂
Oceni recept
Natisni
Priprava:
2 min
Skupen čas:
12 hr
Priprava:
2 min
Skupen čas:
12 hr
Sestavine:
  1. Chia semena (3 jušne žlice)
  2. Sok limone (1)
  3. Zmrznjene borovnice (3 jušne žlice)
  4. Stevia (po okusu)
  5. Voda (1 dcl)
Priprava:
  1. V posodici zmešamo borovnice, limonin sok in malce pretlačimo.
  2. Dodamo chia semena in vodo.
  3. Dodamo stevio, lahko pa izberete tudi drugačno sladilo (kokosov sladkor, lucumo, yacoon itd.)
  4. Premešamo in postavimo v hladilnik.
  5. Po 15 minutah vzamemo iz hladilnika in spet dobro premešamo (pozorni smo predvsem na chia semena, ki se skušajo napopati na dno posodice).
  6. Pustimo v hladilniku čez noč.
  7. Naslednje jutro marmelado še enkrat dobro premešamo in postrežemo - na kruhu, palačinkah, piškotkih ali kar tako.
Nasveti & triki:
  1. Če vam je zmes prihodnji dan pregosta, dodajte nekaj žlic vode in pustite stati še kakšni dve minuti.
  2. AJA!! Če ste ljubitelji vanilije tako kot jaz, priporočam, da jo uporabite. Marmeladi zvečer dodajte žličko presne vanilije (ali esenco vanilije). Lepo se poveže z okusi.
Manja Ujčič Zrimšek http://manjauz.si/

Komentiraj