Recepti Veganske jedi Zdrave sladice in zajtrki

Ovsena kaša po moje

ovsena kasa z breskvami
Avtor: manjauz

Obožujem ovsene kaše! Bombice vlaknin, beljakovin, magnezija, železa in kalcija. Že v zapisu recepta Ovseni muffini za zajtrk sem hvalila to žitarico, ki jo lahko je tudi veliko ljudi, ki je občutljiva na gluten. Zapisala sem:

Ovseni kosmiči so res izjemni, ne le zato, ker nas super nasitijo, ampak tudi zato, ker urejajo in pospešujejo prebavo, uravnavajo željo po hrani, DOKAZANO znižujejo holesterol in PREPREČUJEJO krvožilne bolezni.

Moje različice ovsene kaše

Že nekaj časa ne pripravljam ovsene kaše na klasičen način – kuhane v mleku. Raje imam alternative … Tu so trije predlogi ovsene kaše, ki si jih najpogosteje pripravim. 

Bananina ovsena kaša

Absolutna najljubša različica! Ne le za zajtrk, jem jo tudi za kosilo, če se mi ne da kuhati, pa nočem solate, zelo rada pa jo imam tudi po dlje trajajoči telovadbi. Tako zaradi okusa kot videza jo običajno obložim z jagodičevjem – malinami ali borovnicami.

bananina ovsena kasa

Priprava je tako enostavna, da jo lahko naredi tudi vaš malček sam. V posodici pretlačite zrelo banano z instant ovsenimi kosmiči (jaz jih kopujem v Hoferju – modre barve so), cimetom in mlekom po izbiri (sama običajno uporabim sojino, riževo ali domače mleko iz indijskih oreškov, ki ga sama pripravim.)

Na eno banano in pol dcl mleka običajno dodam 2 zvrhani žlici ovsenih kosmičev. Če mi paše manj gosto, nato dolijem še pol dcl mleka, ker se kaša sčasoma še malce zgosti. 

Pa ne vzeti mojega recepta kot sveto pravilo. Eksperimentirajte. Spreminjajte razmerje, igrajte se z začimbami, raziskujte, kakšen posip vam paše. Tudi maca, presni kakav, vanilija, ali jagode so super bonus tej preprosti jedi.

Breskova (ali marelična) ovsena kaša s chia marmelado

Ste kdaj jedli jogurtinac? Ne vem, kako bi to prevedla v slovenski jezik … V posodici smo zmešali jogurt, zrele breskve in marmelado – slivovo ali kaj podobnega. Spodnja marmelada je moja različica spomina na ta recept.

ovsena kasa z breskvami

Gre za ovseno kašo, ki kliče po zelo zrelem sadju – breskve ali marelice so idealne, čeprav marelična verzija spominja (vsaj mene) na marelične krompirjeve cmoke. 🙂

Priprava je izredno enostavna. V posodici zmešajte instant ovsene kosmiče, zrele breskve, cimet in mleko po izbiri ter nežno pretlačite ali pa pustite tako, kot je. Na vrh pa paše velika porcija breskove chia marmelade, saj le-ta poskrbi, da je ovsena kaša izreeeedno sočna, slajša in ima prave okuse za “reinkarnacijo” jogurtinca.

Če ne želite uporabiti instant kosmičev, le skuhajte običajne kosmiče v rahlo odcejeni vodi in pustite, da se malce ohladijo in dodobra napnejo. Prav tako odlično bo.

 

Ovsena kaša “čez noč”

Tretja meni najljubša ovsena kaša je idealna za zajtrk ali malico v službi. Narejena je enako kot moja Ajdova kaša “čez noč” ali Chia puding. V posodici zmešajte 2 do 3 žlice navadnih ovsenih kosmičev in dober dcl mleka po želji. Lahko dodate tudi malce chia ali konopljinih semen, če želite povečati vsebnost Omega 3 v svoji dieti.

Če si Ovseno kašo “čez noč” pripravite za malico v službi, le vse sestavine zmešajte v plastični posodici s pokrovčkom, saj jo boste tako lažje odnesli v službo in si jo privoščili, ko bo čas za to.

Ko vse skupaj zmešate, postavite v hladilnik in pustite namakati čez noč. Zjutraj lahko svojo kašo okrasite s svežim sadjem – banano, jagodičevjem, breskvami, marelicami ali češnjami. Če boste uporabili suho sadje (bolj primerno za jesenske in zimske dni) le-to vmešajte v kašo že prejšnji večer, da se dobro namoči.

Ajdova kaša “čez noč”

ajdova kasaAjdova kaša “čez noč” ne potrebuje kuhanja, saj se napne in zmehča zaradi večurnega namakanja. Ne vsebuje glutena, laktoze in je popolnoma veganska.
Če vas zanima recept za Ajdova kaša “čez noč”, kliknite tukaj »
 

Chia puding z borovnicami

chia puding z borovnicami

Bogat z vlakninami in Omega 3 maščobnimi kislinami ter slasten zajtrk, ki vam bo zvečer vzel 3 minutke za pripravo, zjutraj pa bo ravno pravšnji.  

Če vas zanima recept za Chia puding z borovnicami, kliknite tukaj »

Komentiraj