Marketing

O oglaševalskih natečajih ali »tresla se je gora, rodila se je miš«

tarča
Avtor: manjauz

Hm … Dve leti nazaj sem za Marketing magazin pisala članek o oglaševalskih natečajih … Sodeč po uvodu tega članka … se ni do danes še čisto nič spremenilo …

Čeprav naj bi med oglaševalci ter oglaševalskimi in medijskimi agencijami vladal enakovreden, skoraj simbiotičen odnos, ki naj bi temeljil na potrebah podjetij in kompetencah agencij, se je med njimi vzpostavil fevdalističen odnos prevlade in izrabljanja. Podjetja razpisujejo natečaje brez natančnega premisleka in vizije ter točno določenih pravil in zahtev, agencije pa se nanje prijavljajo, četudi za nalogo niso primerne, med seboj pa tekmujejo po kriteriju cenovne ustreznosti. Agencije so se tako ujele v neskončno dokazovanje svojim potencialnim in aktualnim naročnikom. A ne gre le za dokazovanje lastnih sposobnosti in kompetenc, temveč tudi za brezplačno ponujanje miselnega napora in kreativne vizije. Stanje bo, če že ni, kmalu postalo nevzdržno, neetično in, kar je v poslovnem svetu najpomembnejše, neproduktivno. Treba se bo vprašati, kdo je za trenutno situacijo odgovoren in ali se jo sploh da rešiti.

Komentiraj