Hujšanje in aktivnost Zdravje

Nenaden poskok kilogramov in zakaj ne smemo biti jezni

poskok kilogramov
Avtor: manjauz

Razumem, kako je. Hujšaš 2 meseca, dosežeš lepe rezultate, zato se spustiš z vajeti za en vikend, naslednje jutro te pa kap zadane, ko stopiš na tehtnico. Sledita ekstremno slaba volja, obup in običajno najbolj rigorozna dieta, ki smo jo sposobni.

Ampak dejstvo je, da so hitropridobljeni kilogrami bolj navidezni kot ne. Rada bi vam pomagala, da se jih znebite hitreje, in hkrati spremenila vaš mentalni vzorec, zato sem pripravila 24h progam, ki temelji na mojih lastnih izkušnjah in dokazano uspešnih pristopih.

 

S programom  bomo:

  • pomagali telesu, da se kar najhitreje znebi novopridobljenih energijskih zalog in odvečnih snovi ter
  • pomagali psihi, da se pomiri in da se neha samokaznovati.
To, kako boste začeli in izpeljali dan po kulinaričnem razvajanju ali čustvenem prenajedanju, bo bistveno vplivalo tako na hitro izgubljanje kilogramov kot na kakovost življenja na spošno.

Preden obrazložim program in koncept reševanja omenjenega problema, bi rada obrazložila nekaj dejstev. Morda se na začetku ne boste strinjali z mano in z mojim spročilom, ampak skušajte ostati z mano do konca … Splača se.

Od kod sploh ta nenaden poskok kilogramov

Ker govorim iz izkušenj, mi prosim verjemite; Niste izgubili trdega dela, nič ni šlo k vragu. Telo je po več tednih “stradanja” in izključevalne diete odreagiralo, kot pač zna. A v nekaj urah ali dveh dneh NISMO pridobili 2 do 3 kg maščobe.

  • Če ste ljubitelj starošolske nutricistike, se lahko zadovoljite s klasično formulo, ki pravi, da bi morali za 2 kg maščevja zaužiti približno 14.000 odvečnih kalorij. (Pa še to iz takšnih virov, ki jih naše telo v tistem trenutku ni potrebovalo, če smem dodati.)
  • Drugi, ki na telo gledajo malce bolj prijazno, bodo morda razumeli, da kalorija ni enaka kaloriji in da takšno številčno picajzljanje nikamor ne pelje. Če ste včeraj pojedli 30 banan (cca 3000 kcal) boste današnji dan preživeli čisto drugače, kot če ste včeraj pojedli pico in pol (cca 3000 kcal). (Več o tem, zakaj je enačenje izgube 2 kg s 7000 kcal preveč poenostavljeno, lahko preberete tukaj »)
Zato pustimo kalorije ob strani in se osredotočimo na to, kaj velja obče … 
Vir: Foodiesfeed.com

Vir: Foodiesfeed.com (free download link)

To, kar nas na rit vrže dan po kulinaričnem razvratu so predvsem:

  • voda,
  • višje zaloge natrija in
  • višje energijske zaloge glikogena.

Če smo si včeraj privoščili veliko mastnih jedi, je prav mogoče tudi, da se nekaj hrane še vedno nahaja v višjem delu prebavnega trakta – želodcu in začetku tankega čerevesja. Maščobo namreč prebavljamo najpočasneje.

Nadaljujemo s peščico dejstev, ki osvetljijo trenutno stanje našega telesa: 

  • Naš želodec lahko skladišči od 1 do 6 litrov hime (goste kaše hrane).
  • Hrana se v našem telesu zadržuje 24 do 48 ur.
  • Vsak g natrija nase veže približno 2 g vode. (Cela pica vsebuje približno 5000 mg natrija.)
    • Količino natrija v telesu najlažje zmanjšamo tako, da zaužijemo več tekočine in kalija.
  • Vsak g glikogena v mišicah nase veže približno 3 g vode. (Glikogen je zaloga glukoze – krvnega sladkorja – shranjenega v jetrih in mišicah. Posameznik lahko shrani približno 500 g glikogena. Je najhitrejša ZALOGA ENERGIJE – za miselno delo, fizično delo in vse fizične procese v telesu.)
    • Glede na to, da je glikogen zgolj shranjena energija, ga konstantno porabljamo za življenje, največ pa ga porabimo pri telovadbi (Višja intenzivnost vadbe bo, več glikogena bomo porabili v manjšem času.) 
  • V telesu smo sposobni skladiščiti izjemne količine odvečne vode. Če jo lahko profesionalni bodybuilderji, bokserji in rokoborci pred tekmo izgubijo do 9 litrov, lahko tudi vi oklestite nekaj kilogramov s primernim spodbujanjem odvajanja vode.
    • Limfni sitem je po večji količini hrane (sploh predelane) in alkohola bolj obremenjen oz. zaposlen. Da bo vse nepotrebno potegnil iz mehkih tkiv in poslal proti jetrom ter ledvicam, ga moramo pospešiti – s skakanjem, zvijanjem, aerobno vadbo in globokim dihanjem. (Če bomo pod stresom ali preveč sedeli/stali, bo počasneje prečistil naše telo.)

Zdaj, ko razumemo, kaj se v našem telesu dogaja po mega obroku, lahko začnemo z reševanjem “problema.”

Kliknite tukaj in preberite, kaj morate storiti naslednji dan: 24h dieta, plan in telovadba za takojšnjo izgubo navideznih kilogramov »


 

Komentiraj