Jedilniki

Light 6-dnevni detox (JEDILNIK za 4. dan)

muzdetox 4
Avtor: manjauz

Petek je in danes je zadnji dan, ko se intenzivno čistimo. Nadaljna dva dneva bosta že bolj kulinarično pestra, a še vedno temelječa na alkalni hrani, ki telesu dopušča, da se samo od sebe razstruplja in revitalizira.

4. JEDILNIK – Light 6-dnevni detox

Blaga jutranja telovadba

Zajtrk: Jagodni detox smoothie

jagodni detox smooothieZeleni smoothie, pri katerem vas okus dejansko ne bo zmotil! Stavim celo, da boste prosili za repete.

Poglejte recept »

 

Poživilo: Namočena kava z veganskim mlekom

Poglejte recept za kavo »
Poglejte recept za vegansko mleko »

Kosilo: sestavite mavrico

Če se še niste naveličali solat, zdržite še en dan. Sicer pa:

  1. poslušajte, kaj si želite,
  2. poenostavite in
  3. sestavite mavrico.

To pomeni, da:

1.) Prisluhnite telesu, kaj mu manjka oz. katero hrano pogrešate že 3 dni.

2.) Izluščite bistvo te želje. (Če si želite hamburger, si verjetno želite predvsem mleto meso na žaru. Če si želite pomfri, si želite predvsem krompir. Če ne morete nehati razmišljati o ocrtih kalamarih, pač ne morete nehati razmišljati o ocvrtih kalamarih. 🙂

To bistvo bo vaš temelj kosila. Pa naj bo to polpet, krompir (morda se boste zadovoljili že s kuhanim) ali ocvrti kalamari.

3.) Nato temelj nadgradite tako, da:

  • želja predstavlja 1/4 krožnika
  • 1/2 krožnika naj bo zelena (solata, špinača, blitva, brokoli, stročji fižil, grah – karkoli)
  • 1/4 krožnika pa naj bo rdeča, rumena ali oranžna (sladki krompir, korenje, paradižnik, kvinoja, rdeča paprika, rdeča pesa – karkoli)

Za poudarek okusa imate na voljo neomejeno količino začimb, olj, semen in oreškov. Predelane oz. v naprej pripravljene omake ali polivke so žal še vedno na črni listi.

Večerja: Juh’ca za prebavo

Idealna, če se želite v parih dneh znebiti zabuhlosti, urediti prebavo in se na splošno “prečistiti”. Je čisto veganska.

Poglejte recept »

Komentiraj