Recepti Veganske jedi Zdrave sladice in zajtrki

Lahka granola

lahka granola
Avtor: manjauz

Müesli in granola sta podobni stvari, le da prva temelji na ovsenih kosmičih, običajno kombiniranih s suhim sadjem in oreški, slednja pa je popražena različica, vsebuje lahko različne žitarice, načeloma pa ima več maščob in sladkorja.

Sicer smo v Jugoslaviji načeloma jedli müeslije, a sta oba mixa že tradicionalna – njuno odkritje sega v prvo desetletje 20. stoletja. Zadnja leta so granole postale bolj popularne, ker so slajše, okusnejše in ker jih ni treba namakati ali kuhati, kot je to priporočljivo pri müeslijih.

Kljub temu, da se ljudje večinoma že zavedajo, da tako sladka zadevšna ni ravno zdrav zajtrk, je ključna prednost granole ta, da je malce bolj hrustljava, ima bolj zanimivo strukturo. Zato granolo pogosto uporabljamo kot dodatek – posip za smoothieje ali sladolede. Z njo lahko popestrimo pust jogurt, redkeje pa je osnova zajtrka ali malice, kot je to običajno za müeslije. 

Tako müeslije kot granolo lahko sami pripravimo doma. 

Lahka granola – malo maščob, brez glutena in brez sladkorja

Granolo sem želela pripraviti zato, da bi jo lahko potresla čez smoothieje in kreme, nikakor pa nisem želela mastne, nasitne različice, saj v smoothiejih in smoothie skledah igra sadje ključno vlogo in le-tega nerada kombiniram z maščobami. Zato sem zmešala granolo, ki praktično nima maščob, a je mega okusna in ima zanimivo strukturo. Tisti “hrust”, ki ga granola mora imeti.

OPOMBA: Prepričana sem, da sestavine lahko kupite tudi v drugih trgovinah, sama sem jih kupila v Mercatorju (Supernova) – na zdravem oddelku, zadaj za sadjem in zelenjavo.

Werz ima BIO napihnjenčke – ajdove, amarantove, riževe in kvinojine. Vrečke so videti tako:

ajdovi puhci

Werzovi puhci ne vsebujejo glutena.

Jaz sem za granolo uporabila ajdove in kvinojine puhce, odločitev pa je vaša.  

Sojin jogurt in lahka granola kot posip. Granola vsebuje ajdove in kvinojine puhce, bele murve, kokosov čips in presno vanilijo. (Bele murve so ključna sestavina, saj granoli dajo tisti pravi "hrust".

Sojin jogurt in lahka granola kot posip. Granola vsebuje ajdove in kvinojine puhce, bele murve, kokosov čips in vanilijo v prahu. (Bele murve so ključna sestavina, saj granoli dajo tisti pravi “hrust”.) 

Lahka granola
Lahka granola je posip za smoothieje, jogurte ali sladolede, ki ne vsebuje glutena ali dodanega sladkorja in maščob.
Oceni recept
Natisni
Priprava:
1 min
Skupen čas:
1 min
Priprava:
1 min
Skupen čas:
1 min
Za liter granole:
  1. Ajdovi puhci Werz (2/3 litra)
  2. Kvinojini puhci Werz (1/4 litra)
  3. Bele murve (3 - 5 žlic)
  4. Kokosov čips (2 - 4 žlice)
  5. Vanilija v prahu(1 žlička)
Priprava:
  1. V litrski posodi zmešajte vse sestavine. Razmerja lahko prilagodite svojemu okusu.
Nasveti & triki:
  1. Ker ste rekli, da ne veste, kje bi sestavine za moje recepte kupili, vam podajam nekaj usmeritev. Poudarjam, da gre zgolj za usmeritve - sestavine lahko kupite tudi drugje. Z omenjenimi podjetji nisem nikakor promocijsko povezana.
  2. Bele murve »
  3. Kokosov čips »
  4. Vanilija v prahu »
  5. Kvinojini in ajdovi puhci Werz: Mercatorjev zdravi oddelek (izdelki brez glutena)
Manja Ujčič Zrimšek http://manjauz.si/

Komentiraj