Marketing

Heineken: The Odyssey – dolgčas, ha ha, hudo!

Source: http://www.youtube.com/watch?v=ZFiup2LIcSQ
Avtor: manjauz

Med tednom pogosto nimam časa, da bi pregledovala oglase. Včasih zato genialne stvari odkrijem z zamudo. In zadnja kampanja, ki jo je pripravil Heineken, je prav takšna. Kampanja The Odyssey (Odisejada) je sestavljena iz treh delov: osrednjega oglasa, podpornega videa in video posnetkov avdicij, s katerimi so izbirali igralce, ki so nastopili v oglasu.

Osrednji oglas – dolgčas

No, še dobro, da so se odločili za malce bolj kompleksen pristop, saj bi brez tega ostali popolnoma neopaženi, neinovativni in po domače – dolgočasni. Osrednji oglas je namreč posnet v istem stilu kot prvi oglas kampanje Open your World, ki so jo lansirali ob koncu leta 2010.

“Dolgčas” sem si rekla in skoraj že zaprla YouTube. Nato pa so se automatsko začeli prikazovati video posnetki avdicij, ki so me resnično nasmejali, in začela sem raziskovati.

Koncept kampanje – Hudo!

V resnici je Heineken spet naredil kampanjo, ki te prevzame, nasmeji in vzdrži renome odličnega oglaševalca, za kar smo imeli Heineken že nekaj časa.

Ključno sporočilo osrednjega oglasa je “Vsak je legendaren v določeni stvari.” S tem sloganom se je zaključil tako originalni oglas kot novi oglas, ki ga je Heineken objavil na spletu šele v odgovor potrošnikom, ki so se negativno odzivali na prvi val akcije.

Nova različica se je od prve razlikovala le v tem, da je “novi oglas” potrošnike na koncu izzval z vprašanjem, ali se strinjajo s Heinekenovim sloganom ali ne. Tako so sprožili polemiko o avtentičnosti avdicijskih posnetkov.

Oglejte si obe smeri kampanje tako, da kliknete na “yes”in “no” in razumeli boste o čem, govorim.

Se spomnite?

Vem, vsi oglasi me spomnijo na kakšnega drugega … S tem sicer ni nič narobe. Do neke mere so si stvari med seboj vedno podobne. Skrivnost uspeha se skriva v tem, da skopiraš prave stvari in jih nadgradiš na ustrezen način …

Heinekenova najnoveša kampanja me spominja na staro kampanjo blagovne znamke Bodyform, ki nudi ženske vložke in ostale intimne pripomočke. Če vam je Heinekenova Odisejada všeč, vas bo morda zabavala tudi sledeča.

Oglas je bil zasnovan kot odgovor potrošniku Richardu Neillu, ki je na FB znamke Bodyform zapisal pomislek marsikaterega potrošnika, ki je že kdaj videl oglas za ženske vložke.

richard Neill

Sama sema sem sicer prepričana, da je bilo vse v naprej zrežirano, vseeno pa gre za duhovit in svež pristop k delikatni temi, iz katere se je težko delati “norca” …

Bodyform se je odzval s spodnjim oglasom, ki je nemudoma zaslovel kot eden najboljših primerov uporabe novih medijev in humornega pristopa (kot so takrat že uspešno počeli OldSpice, Oreo, Skittles in drugi).

Bodyform Responds :: The Truth

Komentiraj