Presne jedi Recepti Veganske jedi Zdrave sladice in zajtrki

Chia puding z borovnicami

chia puding z borovnicami
Avtor: manjauz

Kako jeste svoja chia semena? Glede na to, da si jih lahko pripravimo na sto in en način, bi me prav zanimalo 🙂

Jaz jih tlačim povsod – v smoothieje, napitke, jogurt, sladoledne kreme, kruh, palačinke, namaze, še celo chia tortilje skušam narest brez dehidratorja, pa niso za v javnost …

Chia puding je ena izmed najpreprostejših chia jedi in verjamem, da je tudi ena prvih, ki si jih pripravimo s chia semeni.

 

Spodaj je eden izmed mojih receptov chia pudinga – ki si ga običajno pripravim za zajtrk. Poleg chia semen vsebuje še ovsene kosmiče (če ste ekstremno netolerantni na gluten, jih pač izpustite, sicer pa gre za žitarico, ki načeloma nikomur ne nagaja) in borovnice.

Piko na i mu da domače vegansko mleko, ki ga pripravim iz indijskih oreškov. Tu je recept »

Chia puding z borovnicami
Bogat z vlakninami in omega 3 maščobnimi kislinami ter slasten zajtrk, ki vam bo zvečer vzel 3 minutke za pripravo, zjutraj pa bo ravnopravšnji.
Oceni recept
Natisni
Skupen čas:
10 min
Skupen čas:
10 min
Sestavine:
  1. chia semena (2 žlici)
  2. BIO ovseni kosmiči (2 žlici)
  3. zmrznjene borovnice (2 žlica)
  4. domače vegansko mleko (1.5 dcl)
Priprava:
  1. Vse sestavine zmešajte v skodelici in postavite v hladilnik.
  2. Čez petnajst minut mešanico spet zmešajte, saj boste tako preprečili, da bi se chia semena pripopala na dno šalčke.
  3. Spet postavite nazaj v hladilnik, kjer naj vstane do jutra (ali pa se naj namaka vsaj 1 uro).
Nasveti & triki:
  1. Recept za domače vegansko mleko: http://manjauz.si/vegansko-mleko-iz-indijskih-oreskov/
Manja Ujčič Zrimšek http://manjauz.si/

Komentiraj