Napitki in smoothieji Recepti

Borovničev smoothie z brazilskimi oreški

borovnicev smoothie za jeklene zivce
Avtor: manjauz

Ni več skrivnost, da obožujem borovnice, ane? Na žalost gre moja zaloga zmrznjenih gozdnih borovnic h koncu, zato bom morala kmalu v trgovino in jih kupiti, a sem vesela, da v naši mali državici lahko kupimo tudi zmrznjene gozdne borovnice, da nismo odvisni le od tistih megalomanskih, t. i. ameriških borovnic.

Nič ne rečem, ameriške borovnice so zelo okusne, le prave barve ne dajo, zato bolje funkcionirajo kot posip k ovseni kaši ali smoothie skledi, odlične so kot naraven bombonček ali popoldanska malica. Ampak za smoothie … je nujna barva. In pri tej lastnosti gozdne 100-odstotno našišajo ameriške.

Pa da ne boste mislili, da je barva kar tako. Večina antioksidantov se v sadju in zelenjavi skriva v obliki barve – naravnih pigmentov. Bolj izrazite barve je živilo, več koristnega skriva v sebi.

borovnicev smoothie za jeklene zivce 2

Današnji smoothie sem pripravila za kolegico – s prav posebnim namenom. Ustvarjen je bil z namenom regeneriranja živčnega sistema in pomirjanja. Topšit okus je le bonus. 😉

Takole sem opisala njegovo delovanje:

  • Ovseni kosmiči naše živčke dobesedno nahranijo, posredno pa preprečujejo, da bi dolgotrajen stres negativno vplival na naš krvožilni sitem. Bogati so tudi s selenom, ki je eden najpomembnejših mineralov za naše možgane, a so
  • brazilski oreški najbogatejša bombica tega antoksidanta, ki ima velik vpliv na vzdrževanje vitalnosti – tako s fizičnega kot mentalnega aspekta. Raziskave so pokazale, da lahko brazilski orešek na dan izboljša počutje in umiri živce.
  • Ko smo pod stresom, moramo res popaziti, da uživamo dovolj vitaminov B-kompleksa. Jagodičevje, predvsem borovnice, so naš najboljši zaveznik pri tem.
  • Borovnice skupaj z ovsenimi kosmiči in sojinim mlekom bodo poskrbele tudi za naše lase in nohte. In kaj je lepšega, kot to, da se lahko z nečim hkrati posladkamo, poskrbimo za lepoto in dosežemo zen počutje.
  • Drugi sadež, ki nas nekoliko pomiri, je banana. Ko smo nervozni, si pogosto želimo sladkih prigrizkov. Z zajtrkom, ki ima okus kot mlečni šejk ali borovničev muffin, telesu subtilno prišepnemo, da ga imamo radi. Banana je tudi odličen vir aminokisline triptofan, ki dokazano zmanjšuje simptome nervoze ter pomaga urediti ritem spanja.
  • Morda najpomembnejši mikro-hranili, ki ju potrebujemo, ko nas preveva želja, da bi brcnili nekoga v glavo, sta aminokislini L-triptofan in L-glutamin, ki neposredno nagovarjata naše živce in hormone, saj spodbujata hormone sreče. Sirotkine beljakovine ali veganska alternativa beljakovin so idealen vir teh aminokislin.
Borovničev smoothie z brazilskimi oreški
Borovničev smoothie z brazilskimi oreški je nabit s sestavinami, ki regenerirajo naš živčni in hormonski sistem. No, okus pa je božanski! 🙂
Oceni recept
Natisni
Skupen čas:
4 min
Skupen čas:
4 min
Sestavine:
  1. • 2 zvrhani žlici ovsenih kosmičev
  2. 1 merica sirotkinih ali veganskih beljakovin z okusom vanilije (uporabljam Sunwarrior Blend)
  3. 1 dcl in pol zmrznjenih ali svežih borovnic
  4. 1 in pol dcl sojinega mleka
  5. 1 banana
  6. 1 (do max 2) brazilska oreška
Priprava:
  1. V mešalniku zmiksamo vse sestavine razen brazilskega oreška.
  2. Napitek prelijemo v kozarec (cca 1/5 litra) in potresemo z nasekljanim oreškom in borovnicami.
Manja Ujčič Zrimšek http://manjauz.si/

Komentiraj